پلی اتیلن سبک - LDPE
پلی اتیلن سبک خطی LLDPE

اشتراک گذاری:

پلی اتیلن سبک یک ماده پلاستیکی نرم، انعطاف پذیر و سبک وزن می باشد که در دسته مواد اولیه پلیمری قرار می گیرد. یکی از دلایل استقبال از پلی اتیلن سبک، انعطاف پذیری در دمای پایین و مقاومت بالا در برابر خوردگی می باشد.

همچنین استفاده از پلی اتیلن سبک برای کاربرد هایی که در آن سختی، مقاومت در برابر دمای بالا و استحکام ساختاری مورد نیاز است، مناسب نمی باشد. از پلی اتیلن سبک برای ساخت کیسه های مواد غذایی و زباله، ظروف آبمیوه و روکش های چسبناک می توان استفاده کرد.

"LH0075"

پلی اتیلن سبک بر خلاف پلی اتیلن سنگین دارای ساختار انشعابی با شاخه های بلند و کوتاه می باشد. پلی اتیلن سبک LDPE در دمای 80 تا 300 درجه سانتی گراد و فشار 1000 تا 3000 بار از طریق فرآیند پلیمریزاسیون رادیکال آزاد تولید می شود. یکی از مدل های دیگر پلی اتیلن سبک، پلی اتیلن سبک خطی می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

پلی اتیلن سبک خطی

یک پلیمر خطی با شاخه های کوتاه می باشد و عموما از کوپلیمریزاسیون با آلفا اولفین های زنجیر کوتاه مانند 1-بوتن، 1-هگزن و 1- اکتن تولید می شود.پلی اتیلن سبک خطی نسبت به پلی اتیلن سبک دارای استحکام کششی بالاتری می باشد و همچنین در برابر ضربه و سوراخ شدن نیز مقاومت بالاتری دارد. از پلی اتیلن سبک خطی برای ساخت درپوش کابل، انواع بسته بندی های کوچک، ظروف مایعات و غیره استفاده می شود.

پلی اتیلن سبک خطی دارای نقطه ذوب 105 تا 115 درجه سانتی گراد می باشد و دانسیته آن 0.91 تا 0.94 است. همچنین این مواد مقاومت خوبی در برابر الکل ها، اسید و بازها رقیق دارد و دارای قیمت پایین با پردازش پذیری خوب می باشد.

“LL 0209AA”

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

مواد اولیه پلیمری/www.wci-polimer.com

نظر بدهید