کامپاند پلی اتیلن چیست؟

اشتراک گذاری:

پلی اتیلن سبک نوعی پلی اتیلن است که با پلیمریزاسیون اتیلن با مقادیر کمی از آلفا الفین هایی مانند بوتن، هگزن تولید می شود. کامپاند پلی اتیلن سبک در صنایع مختلفی همچون بسته بندی که شامل ظروف، فیلم ها و کیسه ها می باشد، کاربرد دارد.

کامپاند پلی اتیلن سبک در خودرو سازی برای تولید قطعات داخلی و خارجی، ساخت و ساز و لوله ها و کالاهای مصرفی کاربرد دارد. این پلیمر به روش هایی مانند قالب گیری تزریقی، قالب گیری فشاری، اکتروژن و قالب گیری چرخشی تولید می شود.

کامپاند مواد اولیه پلیمری مجموعه ای از مواد اولیه پلیمری، ذرات رنگی و تقویت کننده ها می باشد که باعث افزایش خواص نهایی پلیمر می شود و در صنایع مختلفی از جمله تاسیسات ساختمانی و خودرو می توان از آن ها استفاده کرد.

از جمله مزیت های کامپاند پلی اتیلن سبک می توان به مقاومت در برابر نور خورشید، قیمت تمام شده اقتصادی، شکل پذیری بهتر کامپاند پلی اتیلن و پایداری مناسب محصولات تولیدی اشاره کرد که سبب کاربرد های بیشتر آن شده است.

یکی از موارد مهم در هنگام خرید پلی اتیلن ها تشخیص پت و پلی اتیلن می باشد که به یکدیگر شباهت دارند ولی دارای کاربرد ها و خواص متفاوتی می باشند که در مقاله تفاوت پلی اتیلن ترفتالات و پلی اتیلن به توضیح آن پرداخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق صفحه تماس با ما نشانی و شماره تماس ما را داشته باشید.

مطالب مرتبط:

پلی اتیلن چیست/www.wci-polimer.com

مواد اولیه پلاستیک/www.wci-polimer.com

کامپاند و گرانول مواد پلیمری چیست؟/www.wci-polimer.com

تفاوت پلی اتیلن ترفتالات و پلی اتیلن/www.wci-polimer.com

نظر بدهید